Uppdaterandet, under all kritik..

Vi är ledsna för den urusla uppdateringen den senaste veckan, men som man brukar säga "den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge". Jag syftar självklart på veckans Hockey Hunk som utses av våran egna Mattias Mogie Lundqvist #7 imorgon efter träningen!
Vi skulle vara väldigt tacksamma om ni, våra trogna läsare, kom med lite förslag på vad ni vill läsa i våran sköna blogg! Förslagen skickar ni som kommentar till detta inlägg ;)
Hört att många tycker det är dåligt att vi skriver våra nummer (#10,#6,#7 etc) när vi skrivit inlägg, grejen är den att det finns info om ett par spelare under "Kategorier" sen laguppställning ;) (höger sida om bloggen).

Lördagen den 26/9

Eftersom vi gav haninge en redig lektion i spelet hockey så valde halva laget att fira det på äkta MB-vis, en krogrunda fo sho! Vi hamnade på "the Bridge" och det var rätt mycket folk! Väl inne så satt vi oss vid ett bord och drog in lite bira (De med mycket flis drog in feta sommardrinkar, nämner inga namn, haha) Lite dans blev det men inte lika mycket som det brukar, tror grabbarna var rätt trötta efter dagens sköna vinst! Men becker var i fullgång som vanligt, speedad till maxx och på varenda 2bent varelse med långt hår, en gång becker ALLTID becker <3
Hampus fick i sig rätt bra med booze och la en pizza påväg hem, ryktas det om ... (?) Nille "hade" en brud på G, som han jobbat upp sig till på dansgolvet, den mannen kan verkligen sin grej.. Men vad hände Nille?
Jag och Liman drog vidare till Royal vid 2 tiden då hela laget splittrats, som vanligt ... Väl på Royal så träffade vi hela nacka och Liman sprang runt och kramades som en liten stjärtpojke medans jag drog in på dansgolvet och visade vart skåpet skulle stå, haha!
Riktigt lyckad kväll, som alltid med detta sköna gäng!

GLÖM NU INTE ATT KOMMENTERA VAD NI VILL LÄSA OM I BLOGGEN!



Förra veckans Super Hockey Hunk allesammans, visst kan han sin grej?
HAMPUS HERMAN HERMANSSON #19



/Eddie Lee #22


Kommentarer
Postat av: Nille #30

vadå splittrades? vi va ju kvar det e bara du som vägrar "schlagergolvet á la guldgruvan" där vi var eddie haha :P

2009-09-28 @ 22:24:25
Postat av: #22

B musik, så tråkig! Killar i tricoter och skinbyxor i guld Heja Heja

2009-09-29 @ 11:22:24
Postat av: #16

bRA POSE!

2009-09-29 @ 12:07:54
Postat av: caroline

Tycker Eddie borde bli veckans hunk! ;D

2009-09-29 @ 12:39:20
URL: http://caronica.blogg.se/
Postat av: Sophie

imponerande tuttisar må jag säga...

2009-09-29 @ 13:27:44
Postat av: #22

HÖRDE DU DEN LUNKAN!? VA va VA!

Det kanske kommer idag efter träningen , hehe

2009-09-29 @ 13:28:43
Postat av: #19

hah fan va porri man e

2009-09-29 @ 22:36:35
Postat av: Zandra

Keep up the good work Eddie! :D

bloggen är super. Men vi vill höra fler dirty secrets om er MB-pöjkar! ;)

2009-09-30 @ 00:26:21
Postat av: #22

Haha vadå keep up the good work eddie =P hela laget ska väl keepa upp the good work ;) ?

Dirty secrets säger du ... :)

2009-09-30 @ 08:26:28
Postat av: Zandra

Ja Absolut! ;D men de andra får ligga i, dem skriver för lite! ;)

japp, vore trevligt :)

2009-10-01 @ 13:53:38
Postat av: #22

Får väl ta och luska fram lite dirty secrets då... Håller med dig alltså!

Bloggen skulle behöva ett ansiktslyft oxå(designen) Någon som känner sig villig?

2009-10-01 @ 14:15:31
Postat av: #2

vadå stjärtgosse, jag var för fan invalidOo!

2009-10-05 @ 22:11:22
Postat av: Ulla

Hampus ja vet att du vill ha mig och ingen annan tjej

kom och sätt på mig.

Min säng är för skön

men gör inte för mycke stön..

Min mamma är inte längre bort än runt mitt hörn.

Kom och ta mig nu

de enda jag vill ha är dudududududu

2009-10-08 @ 22:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0