Dräggskjortor

Nu närmar sig lördagens inkilning med stormsteg. För er som ännu inte har bestämt er för vad ni ska ha på er så är det OBLIGATORISKT för alla medverkande att ha på sig "dräggskjorta". För er som inte vet vad en dräggskjorta är, så lyder den inofficiella definitionen ungefär; "skjortan du sällan använder och som du inte är så rädd om, gärna lite småful också. Den kommer bli blöt." På tal om dräggskjortor så läste jag nyss i någon fjolltidning att höstens nya mode är comebacken av "skogshuggarskjortan". Tajmingen kunde inte ha vart bättre med tanke på att den rutiga skogshuggarskjortan uppfyller alla krav en dräggskjorta ställer. Här får ni lite tips:



Diesel 899:-
Här ser vi de klassiska dragen hos en dräggskjorta. Tvåfärgad, rutig och starka kontraster så det sticker lite skönt i ögonen. Den är även lätt att slita av sig vid nödsexläge eller hunkfotografering.




Tommy Hilfiger 1199:-
Ojoj säger jag bara, den här kan ingen motstå. Osymmetriska rutor i coloradofärger får det att snurra till ordentligt i huvudet, är du inte full nog räcker det med en titt på den här dräggskjorten så är det problemet ur världen. Notera även bröstfickorna, perfekt för extra ölbehållare när frestelsen blir för stor.



Tiger 899:-
Clark Kent upp i dagen. Den här dräggskjortan har lite större rutor och även här med bröstfickor, tummen upp! Klädd i den här behöver du inte oroa dig för ölfläckar, det smälter bara in i de mörka färgerna. Har du den här på dig kommer du vara kung i eventuella ölsprutartävlingar, för det kommer det att bli tro mig.


Hoppas att det här hjälpte, nu har jag fyllt min gaykvot för det närmaste halvåret.
Peace.


//#30

Kommentarer
Postat av: # 12

hahaha skönt inlägg!

2009-09-10 @ 23:04:29
Postat av: #6

Jag gillar din idé! Jag är på. :D

2009-09-11 @ 01:17:40
Postat av: #22

Måste man köra skjorta? :<

2009-09-11 @ 08:46:53
Postat av: #30

måste och måste...de e inte direkt nån modetävling, men dräggskjortor e en tradition i aj ;)

2009-09-11 @ 09:16:04
Postat av: #22

men, jag som tänkte köpa världens snyggaste cardigan å ha på mig imorrn -.- , instiftar en ny tradition! :D

2009-09-11 @ 09:18:47
Postat av: #30

Oj den cardiganen kommer det inte mycket kvar av ;) Tänk på att du e en av dom som blir inkilade också heheheh

2009-09-11 @ 09:43:44
Postat av: #22

Men ni ska väl fan inte slita av mig kläderna ? :S haha

2009-09-11 @ 11:39:15
Postat av: #30

vem vet vad du kommer bli utsatt för imorn muhahaha

2009-09-11 @ 13:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0