Veckans Hunk himself

Eftersom Lunkan som normalt håller i veckans hunk är och softar med shemales i thailandet tar jag över denna vecka. Så vad passar inte bättre än att ta tillfället i akt och presentera "veckans hunk nomineraren"-HIMSELF; Mathias Lunkan Lundqvist!

Han är omklädningsrummets okrönte konung och kan få vilken tjej som helst på fall med sitt säljarsnack. Som ensam man i laget dricker han proteinshake efter varje träning, så ni vet att han är en tvättäkta hunk! Med sin aviga spelstil kan han sätta pucken i högra krysset i sömnen och är även singel tjejer! Låt mig presentera KUNG-KUNG-KUNG i baren-killen no 1! Det är bara att vässa tänderna brudar, snuskigast bud vinner som vanligt...







mmmmmUUUMS!

Självklart ska ni få en av Sampas godingar också:
Vi är på väg hem från jönköping och ska äta på en restaurang som skyltar med hemlagad mat.
Sampa: "Ey vadå, lagar dom maten hemma på de hära stället eller?!"


//#30

Kommentarer
Postat av: #22

haha, lilla lilla Sam<3

2009-10-27 @ 22:33:29
Postat av: #7

kul att se nille! Kan säga att thai ätlr king iaf!!!!!!!!!!

2009-10-31 @ 00:23:03
Postat av: #30

haha kan jag tänka mig! men du får komma hem snart så vi börjar vinna lite igen :O

2009-11-02 @ 14:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0