shit!!!!!!!!!!

tjena grabbar!!!!
kul att ses!


något annat att tänka på är att hampus, fett synd att din mor var tvungen att hämta dig!!! annars hade du fått fett mkt *** i kväll!!!! ;D 

jossan kan få fett med  stock i kväll av "någon" men tydligen så snusar hon inte!!!!!
fett synd!!!!!

-sov så gott!!!

vi ses på samlingen i morgon! (idag) Linda vill träffa Erik A!!!!! ( nr 14... eller 16...) älskling jag längtar!!!!! vi ses på facebook!!!!

synd att ni alla missade min efterfest i tullinge! vad ska jag säga det var fett mkt naket!!!!

men nu ska jag vara lite seriös, jag vill inte att ni ska få fel bild av mig, jag heter Linda och Jesper och oskar sitter i min soffa och pratar, vi sågs på Krogen och jag fick höra om deras sjukt snygga kompis så jag kunnde inte låta dom gå.... vill träffa eran kompis du vet!!!!!

Kommentarer
Postat av: #22

Det där inlägget borde med i nomineringen för "Årets sämsta blogginlägg"

2009-10-04 @ 19:44:25
Postat av: #30

håller med

2009-10-04 @ 21:24:27
Postat av: #16

?

2009-10-04 @ 23:33:09
Postat av: #22

ser ut som att det är en 5 åring som skrivit? :P haha

2009-10-05 @ 00:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0