Grodan

Som bekant var det utgång igår efter matchen i Uppsala. PÅ MB manér gled vi in på grodan med höga förväntningar - stället levde tyvärr inte upp till dom. Visst, en miljon meter högt tak är småcoolt men själva klubben var inne i ett köpcenter. Ska vi shoppa eller supa liksom? Förvirrande...
FÖR mycket folk, stod som ett gäng packade sardiner, tog en timme innan man kunde pissa efter en milslång kö man var tvungen att stå i. Jag hörde inte ett skit, musiken var lika hög vart man än var. Så vad gör man i dessa förhållanden? Jo just det, super sig dyng som aldrig förr, vilket vi också gjorde.
Liman visste inte vart han var.
Aster kunde knappt stå.
Sampa försvann hela tiden.
Eddie's crip walk blev till cripple walk.
Kakan fick napp!
Nille skulle behövt en karta.
Hampus var lika dyng som vanligt, trots dagens a-lagsmatch (han scora ändå, såklart).
Öberg var "kung" på dansgolvet.

Eddie och Nille drog en donken på vägen hem. Då kommer en fulingbrud fram i 18-årsåldern.
Hungerbarn: Hej, kan inte jag få din cola?
Nille: Vem fan är du? Ett jävla tiggarbarn eller?
Hungerbarn: Men snääääälla.
Nille: Nej, ta den här istället *kastar en pommes frites*.
Hungerbarn: Va oskön du är.
Nille: Va osnygg du är.

Mer än så här kommer jag inte ihåg, donkenhistorien har jag fått återberättad (Nille är egentligen snäll, nykter).

Lite bilder:






Kommentarer
Postat av: #22

Vadå cripple walk ;)

2009-10-11 @ 21:48:45
Postat av: #2

äh, jäkla skitställe med gay-vakter. har mage o slänga ut mig?!

2009-10-12 @ 20:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0