Tillbaka ;D

Såja då var det roliga över. Tillbaka till kalla sverige efter 2 grymma veckor i Thailand! Tänkte komma ner på träningen igår men var tvunget att sitta på ett fucking sjukhus ist...Men frukta icke förmodligen kommer jag ner imorn och är fullt spelduglig till helgen :D

Var även på vårdcentralen idag och träffade en otroligt inbiten blogg läsare som hade önskemål om veckans hunk. Så jag tar tillfället i akt och pressenterar denna veckas hunk. Han är en liten irriterande 91:a i hörnet som aldrig håller käften och som ständigt är kaxig! Han är även vän med Robin vilket gör honom ännu jobbigare :D
Men han var fullast på inkilningen och gjort debut på krogen för länge sedan trots att han bara är 17 sommrar!
En grym kille med svarta lockar och vit leende! Här är han Kevin Brennan Öst!



Kevin är inte den snygga blondinen man ser. Utan han är den som ligger hjälplöst tejpad på golvet :D

Så nu har vi dragigt igång ordentligt igen. Det är bara att lägga en del kommentarer för denna Hunk!


#7

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad som mer kanske bör nämnas är att denna hunk har ett riktigt fet hockey rumpa! ryktas att det är där halva av hans vikt sitter :o

2009-11-11 @ 16:50:54
Postat av: #30

haha äntligen lunkan! de här har man väntat på, försökte mig på att gå i dina veckans hunk-fotspår, men lyckades inte så bra tror jag xD

2009-11-11 @ 17:34:11
Postat av: 10

Vart håller du hus pojk?

2009-11-14 @ 11:26:52
Postat av: #22

Gratiis lillskit :)

2009-11-26 @ 23:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0