Lediga..

Som ni kanske förstått och sett så har vi inte updaterat på väldigt länge på grund av "lack of idéas" (för er som inte kan engelska kan jag tipsa om en länk "http://translate.google.se/") det var det det...
Vi torskade mot ett Almtuna som jag personligen tyckte spelade väldigt bra. Vi hade inga direkta målchanser och de stängde igen mittZon riktigt bra, vi tar er nästa gång..
Vi fick ledigt Söndag och idag, måndag, vilket jag tror att vi behövde, ser rätt segt ut på träningarna o.0 ! I lördags var många från laget på fest hos en viss Sandra i Hoo0dinge men jag vet inte riktigt om det hände något skoj där i och med att jag inte infann mig, själv låg jag hemma och mös framför en go rulle!
Funderar på att dra och köpa en vinterjacka såhär i vintertider, inte för att det har varit så jätte kallt de senaste veckorna, kanske ska köpa mig en regnjacka istället?
Lunkan är tillbaks från Thaiiiland där han haft det riktigt nice (enligt han själv) jag tror inte riktigt på hans skitsnack ;) hehe .. Aja, hoppas på bättre uppdatgering nu!

Appropå jackan jag tänkt att köpa, här är några jackor jag är sugen på:







Har ni några andra frääscha tips så ere ba skicka in en kommentar!



Arividerci suckers /#22

Kommentarer
Postat av: Anonym

langa en woolrich.. mkt mer najs än dom där

2009-11-23 @ 16:31:18
Postat av: #22

Är dom i samma prisklass? :)

2009-11-23 @ 16:56:32
Postat av: Anonym

njae tror dom kostar en tusenlapp mer än en goose. runt 7

2009-11-23 @ 20:28:51
Postat av: br0shan

inte värt pengarna då rock är det som gäller.

2009-11-24 @ 00:02:41
Postat av: #22

Meeen rock är ju fking iskallt att ha :/ okej, ska kolla om jag hittar någon snögg!

2009-11-24 @ 00:46:15
Postat av: A

killar i Moncler-jackor e mucho sexyy

2009-12-07 @ 15:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0