Direkt från Thailand!

Tjenare Boys! Har en kväll ifrån krökandet idag så gick in på bloggen och såg den underbara nyheten med LAMPAN! Hoppas fan att det är sant så jag inte får en massa falska förhoppningar till min återkomst.

Hörde även att det snöade hemma i trakterna idag, kan bara göra klart för alla att här snöar det iaf inte.

Här kliver man upp vid 2 och lägger sig vid poolen, drar en frukost på popeye´s sen blir det en härlig resa till stranden för lite massage, jetski, osv...Sen ere middag på Pavarotti, med en fet Singa till. Sedan bär det av mot Bangla road där det står Buckets och väntar på oss, sedan bär det av till White room för att sedan övergå till en efterfest i poolen här hemma. Men jag menar det är ju kul med snö också, eller?

Kommer hem om en vecka boys hoppas ni klarar er så länge utan mig! Btw SM-GULD TILL AIK!!!

#7


Kommentarer
Postat av: #30

haha nädu lunkan, ingen som skämtar här inte! vikken jävla sässe de kmr bli :D

2009-11-05 @ 00:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0